Let's blogg

Två dagar kvar på 2006. Jag tror att det har varit ett bra år... det känns som om tiden bara farit iväg... är väl så det är att bli gammal. För det är jag nu... tror jag är 21... eller 22... Lasse, hjälp???

Jag sitter och tar en liten pytte lugn stund med kombinerad tv och data mellan förberedelserna inför i morgon (nyår, yeah, grannar och diva, mat, fest, vin o cider.... niiiice....) och nytt hårfärgande (brunt den här gången, inte magogny. blä för lila-rött hår). Och eftersom jag haft en molande längtan efter att skriva i min nya fina blogg ett par dagar nu så tänkte jag försöka hinna med det innan batteriet dör för jag orkar verkligen inte gå ända ut i köket och hämta laddare och sedan gå tillbaks till vardagsrummet. Jag måste ju vara där eftersom Gilmore Girls är igång och jag är inte 100% säker på var DVD-kontrollen är...

Nej...  nu blinkar lampan... sjutton också. Men jag har i alla fall börjat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0