För tråkig för mitt eget bästa

Ibland känner man sig så tråkig. Allt jag hinner med nu är skola, hundarna och hemmet. Jag tänker varje kväll att "i morgon ska jag vara en roligare flickvän" eller att "det måste finnas tid att ringa min vän/mamma/pappa/syskon/släkting". Varför blir det inte så? Det kan jag berätta(!): därför att jag är för fullproppad med saker att göra! Kanske fel att säga "för" då jag verkligen älskar våra underbara vovvar, skolan är mkt givande och att städa är något otrevligt som de flesta måste leva med.
Det jag hatar är att vara så här slut när klockan är strax innan tolv. Lasse är oftast uppe i flera timmar till medans jag inte ens kan hålla ögonen någorlunda öppna. Det är så synd om honom. Givet att han sitter framför datorn hela dagen när jag är pigg, men när han är klar med sina "saker", ja, då måste jag gå och lägga mig för jag orkar inte sitta uppe vid tv:n efter att ha suttit framför dator skärmen och skrivit uppsats hela dagen. Suck. Snacka om onödig ond cirkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0