Snabbt

Jag har inte någon tid att skriva något ordentligt blogginlägg idag. Jag har en uppsats på 1000 ord att skriva innan kl åtta för då åker jag och jobbar för Lasse. Jag har inte jobbat sedan den 2 Mars, tänk om jag har glömt allt? Även då jobbade jag för Lasse. Trots att jag har "uppehåll". Men som sagt, får försöka få klart uppsatsen tills jag måste iväg. Suck.

Även i morgon blir det till att skriva en uppsats. En 2000 ords uppsatts som ska vara inne på fredag. Fast den är jag inte så orolig för. Jag ska trots allt skiva om ett ämne jag tycker är mycket roligt. Sen i helgen ska jag skriva ett tal kommet ur Henrik VIII's mun där jag ska till att argumentera för hur jag "gjorde rätt" med alla mina fruar. Ska bli kul... ska försöka få ihop en dress till dess också. Ska bli kul.

Nu ska jag bara äta något också sedan blir det uppsats som gäller.

(Oh ja just det! Har lyckats klippa klorna på både Adam och Marco idag! Vilken bedrift (!!!), if I may say so!!!)

19:09

Uppsatsen klar! Underbart. Nu kan jag åka och jobba utan att känna mig misslyckad. Nu ska jag äta, gå ut med tre stycken hundar (Diva är också här inne) och sedan byta om för att förhoppningsvis kunna köra till jobbet. Ja, men det är ifall killarna (Lasse och Calle) är tillbaks med bilen eftersom de är iväg i Ystad och hämtar fisk eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0