Suck för mellantider

Nu är jag inne i en riktigt mellan period. Kom hem från skolan vid kvart över ett. Hade en bra dag där med ett samtal med min lärare som berömde mig för min muntliga prestation och min analytiska förmåga. Däremot var min stavning inte på topp. Inte så konstigt, jag har alltid för bråttom. Och vissa ord kan jag bara inte komma på rätt stavning för. Som ordet spöke på engelska. Jag skrev en hel uppsatts "goast" även om jag var 100% säker på att det var fel... men jag kunde verkligen inte komma på att sätta in ett h mellan g och o... "ghost". Det fanns ingenstans i min dumma hjärnbalk. Ja ja, förutom det så hoppades min lärare att jag siktade på 60 p nivån (alltid kul att höra!).  När jag kom hem möttes jag nere vid parkeringen av två anfallande hundar (Marco och Adam ) som välte omkull mig med sin glädje. Jag hade ju varit borta fruktansvärt länge: hela tre timmar! Vi var ute med vovvarna en stund, gick hem och nu ligger Lasse och vilar sig inför jobbet ikväll. Själv håller jag på och väntar på att klockan ska bli 4 så att jag kan gå ner och tvätta (mest Lasses kläder som vanligt). Halv fem åker Lasse in till stan för att börja jobba: först i lokalen sedan på Harrys. Skönt nog är det onsdag så han är bara borta till halvett-ett något ikväll.

Sitter och kollar runt på alla inofficiella utställningar i närheten (för Marco's och möjligtvis Malee's (Mellanmöllans Mallorca) skull) och undersöker utställningsdomarna på officiella utställningar's "track-reckord" som domare för Siberian Husky genom SKK's hunddata-sida. Bra sätt att fördriva tiden tills jag kan sätta igång med tråkiga saker som tvätt, städning och disk. Blärk och fy sjutton.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Det är en ruskig tur att man har en duktig flickvän när man själv alltid är i farten
Puss på dig

2007-04-05 @ 00:54:48
URL: http://malmociklid.se
Postat av: Rebecca

Hihi. Ja det är ju tur Lasse. Men jag saknar dig när du är "i farten". Vovvarna också. Puss Puss

2007-04-05 @ 08:06:46
URL: http://beccinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0