Att flytta...

Gubbarna och Gummorna här på gården kommer att sakna vovvarna när vi flyttar. De är så oerhört förtjusta i dem, speciellt Marco för han har så otroligt bråttom fram till dem så snart han ser dem.

Känns lite dubbelt att flytta. Vi flyttar ju inte för att vi inte trivs här. Vi trivs ju jätte bra i den här lägenheten och har gjort sedan första stund. Men hundarna och längtan efter en mer passande hemvist för dem är starkare än tycket för vår nuvarande lägenhet. Det är mycket vi ska göra i det nya huset, och jag ser verkligen fram emot det. Men jag tror egentligen att jag gillar att flytta.

Jag flyttade hemifrån för tre år sedan. Sedan flyttade jag ihop med Lasse för två år sedan. Och för ett år sedan flyttade vi hit och nu flyttar vi igen! En gång om året! Yes!



Uppdaterat!

Lägenheten såld! Flytt blir mellan den 11 September och den 21 September!!!

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0