Fixar mat... underbart.

Jag tror att jag tycker mindre och mindre om att laga mat för varje gång jag gör det. Det är för att jag har så mycket som ska fixas att jag inte har tid att hitta på roliga maträtter och det gör matlagningen så extremt enformig och tråkig. Fast, egentligen är det väl handlandet som är det som är tråkigast av allt! Det är så tråkigt och gör mig så trött att det gör den närmaste timmen efter att jag varit och handlat närmast olidlig! Jag försöker få Lasse att komma med ibland men han undslipper alltid... attans.

Dock ska det bli roligt f o m måndag nästa vecka då jag kör igång med min atkins igen. Jag har inte gått upp mina fem kg som jag gick ner fram till för 2 veckor sedan och de ska inte komma tillbaks heller. Men man måste få tid till annat också. Men nu är jag snart på G igen. Mer om det nästa vecka! (Då börjar även skolan igen! Jiippiiiieeee!!!).

Kommentarer
Postat av: Lasse

du är så duktig på att laga mat
o jag är mkt glad för det
Ska bättra mig så
fort vi flyttat.
O när jag jobbar lite mindre
har varit väldigt mkt jobb nu sista tiden
Varit mer på jobbet än hemma känns det som
Älskar dig

2007-08-27 @ 23:36:34
URL: http://malmociklid.se
Postat av: Rebecca

Älskar dig också :-D
Bara du kommer med och handlar ibland så kan jag laga maten :-P
Puss Puss

2007-08-28 @ 09:45:48
URL: http://beccinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0