Fredag, bröllop och fantastisk mat i Bjärnum.

Idag kom jag upp tidigt! Dock inte av egen vilja utan för att klockan halv nio låg rara Lasse fortfarande och sussade bredvid mig. Vilket inte hade varit någon större katastrof OM det nu inte varit så att han ska vara på jobbet tio i nio. Så upp-upp-upp ur sängen, ut med hundarna till bilen, köra-köra-köra och överaskande nog så var vi framme redan fem i nio. Myckvt imponerande hur snabbt man kan få på sig kläder och ta sig till bilen när man verkligen måste.

Inte för att Lasse brukar försova sig, men han har gått från 25 till 200 % i arbetsinsatts och i natt blev det väl bara 3-4 timmars sömn. Men, egentligen skulle det ju inte vara så många timmar. Det skulle ju vara 1 timme mindre :-P Men jag gillar honom ändå. Han är så duktig som jobbar så mycket.

I morgon ska vi på bröllop! Min kusin Joakim ska gifta sig med sin Sarah. Det ska bli jätte trevlig. Ska bli sång också, "When I fall in love". Tillslut så fick jag tag i organisten och tillslut  fick jag övat så att jag kan vara duktig i morgon. Idag ska jag ut och fixa en kjol, skor, smycken, sjal och andra små saker. Men det ska också bli kul.

Igår lämnade jag hundarna hos mamma under kvällen igår. Det var hemskt hur mycket jag saknade dem. Men jag hade jätte trevligt upp i Bjärnum med fantastiskt god mat!!! Det var längesedan jag åt så gott och så mättande. Mumsmums!!!! Lisette är en fantastisk kock!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0