Jaha vad har vi gjort idag då...

Vad har hänt idag? En massa spännande saker jag jag tala om! Jag har pluggat en massa, tvättat, varit ute med hundarna, lagat varma mackor, pratat med Frida i tele, handlat hundsaker med Bella, badat Marco och umgåts pyttelite med Lasse ( :-( ). En otroligt spännande dag alltså. Ja ja, har väl kanske haft mer fartfyllda dagar. Men jag har i alla fall fått tvättat 3 maskiner (om med våra urdåliga maskiner här nere är det myyyycket!), och det var ju bra gjort av mig. Och att bada Marco fanns det lixom inget alternativ till eftersom vi ska till Skurups inoff. i morgon. Ska bli kul: Bella ska dit med Malee också. Wuhu. Ska bli kul att se hur det går för våra små/stora monster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0