Morgon beslut

Natruligtvis är det dåligt väder idag! Den enda dagen jag faktiskt velat att det ska vara bra väder hela den här dumma sommaren: och så är det grått och kallt? Så väldans orättvist.

Ska ut till Angelica och bada med hundarna i Sövdesjön, men hur kul är det när det är iskallt i vattnet??? Tur att jag har spårlinorna så jag kan låta vovvarna springa i vattnet utan att behöva bli sönderfrusen själv. Hoppas bara att där inte är någon algblommning. Då får hundarna gott hålla sig från vattnet!!!

Jag funderar för tillfället på om jag ska ta och bege mig ut tillsammans med hundarna på en långrunda runt möllan. Är relativt tidigt uppe i alla fall... och nu när vädret ändå inte är för varmt för att gå en lång promenad. Men samtidigt... låååångt. Och det finns ju alltid alternativet att gå till hundrastgården i stället och hoppas på att där är några andra trevliga hundmänniskor/hundar.

Vi får se hur vi gör. Kan ju gå vägen förbi hundrastgården och se om där är några individer. Om inte kan vi bege oss ut på "rundan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0