Tapeter

Nu har jag minskat ner urvalet av tapeter till två stycken olika, det är samma mönster men olika färg.

   image158     image159

Jag har till 99 % bestämt mig för att det ska bli den rosa. Jag ville bara visa hur snygg den turkosa är :-D

Här är en bild på tapeten på en hel vägg:

image160

Nu är det inte tänkt att det ska vara sådan tapet i ett helt rum såklart. Det ska bara vara på 1 vägg i gäst rummet. De andra väggarna ska vara i en, förmodligen, ljusrosa matchande färg för att "lugna ner" intrycket av tapeten en smula. Detta är ett vågat projekt som kan gå totalt åt skogen men vi får väl hoppas på det bästa.

På måndag börjar vi packa :-D

Kommentarer
Postat av: helena

Åhh, gillar starkt den rosa!!! så najs!

2007-08-31 @ 21:42:34
URL: http://helenaonline.wordpress.com
Postat av: Eva

oj dom vart snygga men nog inte så roliga att sätta upp? mönsterpassning och allt..

2008-01-17 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0