Att vara människa

Jag försöker verkligen så gott jag kan här hemma. Jag tar hand om hundarna, tar hand om oss, försöker ta hand om huset, skolan och det kyrkliga. Men tiden räcker inte till. Det spelar ingen roll om jag är igång hela dagen och jobbar på, det finns alltid någonting som jag inte hinner med. Och då blir det inte roligt... suck. Jag blir så otroligt less på att vara mig själv just då.

Men det känner väl de flesta. Att de ibland vill krypa ur sitt skinn och bli någon bättre, någon som hinner med, någon som kan göra tusen saker samtidigt, aldrig sova och samtidigt vara ständigt glad. Synd att jag inte är så bra. Synd jag aldrig hinner med saker. Det gör mig så ledsen sen när allt är skit.




Image courtesy of glitter-graphics.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen finns det dem som känner precis tvätom... Har absolut ingenting att göra om dagarna mer än att sova bort dem... Allt känns helt meningslöst, hittar ingen mening med mitt liv överhuvudtaget... men men tiden år i alla fall, kanske kommer något att hända någon gång, men allt känns helt hopplöst just nu...

2007-12-03 @ 19:58:25
Postat av: Ullis

Hej. Ja gör gärna det. Annars kan vi träffas någonstans. Bor rätt långt ifrån=) Kommer närmre snart.

Ha det bra....
Kram Ullis

2007-12-05 @ 11:21:46
URL: http://www.bergtuvas.se
Postat av: Cecilie

Tassar in och kikar. :) jag gillar sida! Kram

2007-12-05 @ 13:22:54
URL: http://www.georgiew.websida.org
Postat av: Ullis

Hej på er. Ska du till My Dog?? Skulle du vilja byta ut min banner till den nya så är så go=))

Ha en trevlig helg...
Kram Ullis

2007-12-06 @ 18:27:07
URL: http://www.bergtuvas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0