Begravningen

1114 a.m Begravningen var i måndags. Orkar egentligen inte skriva något om det. Men allt var mycket fint. Det gick bra i kyrkan med sång och allt. Allt var även jätte fint efteråt på "gravölet" eller hur man nu säger. Många mycket fina tal, särskilt pappas. Allt gick rakt in i hjärtat och jag tror inte att det hade kunde ha varit ett finare hejdå till en så älskad man/far/farfar/morfar.

414 p.m Jag hade inte klarat den dagen så bra utan Lasse. Han var ett så underbart stöd. När jag stod uppe vid koret och skulle sjunga kunde jag först inte få ut en ton, men jag fick syn på Lasse nere i "vår" bänk och med ens var jag helt lugn inombords. Han fanns hela tiden vid min sida och det gav mig en oanad styrka.


Kommentarer
Postat av: Lasse

Ja tyvärr fick jag inte lära känna den mannen ordentligt
Men desto mer jag googlar om honom desto mer vill jag veta
Den mannen var otrolig.
Hade jag hadft lite av hans sinne för allt så hade jag varit ännu lyckligare
Men jag är lycklig som ingår i familjen o att ajg har fått träffa honom o haft djupa samtal om vad ha gjort o vad man kan göra.
Vi kom på den lilla tiden vi lärde känna varandra mkt nära tycker jag
Var man än läser o hör så verkar alla tycka som jag.
Jag vill hela tiden veta mer
Så nu är det internet eller kanske hns fru som kan hjälpa mig mest.
Så vad gör man jo man kommer så klart prata med källan som har den info som jag vill ha
Ha de gottis så länge i mörkret gott folk
//Lasse

2007-02-13 @ 00:26:35
URL: http://www.very-important.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0