Lista nr 2

VAR BEFINNER DU DIG: Hemma i köket... lagar mat... suck.
TILLSTÅND: Trött. Ser fram emot en trevlig film med mina pojkar ikväll.
I FICKORNA: Inga fickor för tillfället
VAD HÄNDER IKVÄLL: Som sagt... film med Lasse och Adam medans vi äter maten.
VAD ÅT DU SENAST: En paprikabit
VEM RINGDE DU SENAST: Frida
VEM MAILADE DU SENAST: En siberian husky kennel
FAVORITLÄSK: Julmust Light
FAVORITMYNT: Femman
FAVORITSKÅDESPELARE: Sarah Michelle Geller
FAVORITHUND: Gissa ;-) SIberian Husky förståss!!!
FAVORITJUICE: Kivik's Äppeljuice
NÖDVÄNDIG KÄNDIS/AR: Alla kändisar som gör alla de där härliga serierna som jag älskar över allt annat i filmotv väg
BÄSTA GRANNEN: Hermansson o Lund förstås
SÄMSTA GRANNEN: De snälla människorna som bor under oss... grr...
BÄSTA ROBINSON-KARAKTÄR GENOM TIDERNA: Robinson Cruese... helt klart :-) Eller kanske Fredag...
BÄSTA FRISYREN: Långt, tjockt, mjukt lockigt hår... wow...
HUR MÅR DU NU: LIte så där... hemsk huvudvärk pga kombinationen för lite sömn, för mycket ansträngning för ögonen iom körning i en vit värld och en flaska vitt vin... allt igår...
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: JAg gillar min nuvarande bruna hårfärg.
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: Tacostacostacos!!!!!!!
ÄR DU KÄR I NÅGON DU NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: Jepp
IDROTTAR DU: Njaaaa.....
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA:: Nej, inte alls...
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: Turkosa plagg!
HAR DU VÄXT NÅGOT DET HÄR ÅRET: Jepp... bläää
HAR DU GÅTT UPP/NER I VIKT DET HÄR ÅRET: 2007: Nix. Stått still... även det blä... men mitt eget fel.
VAD LIGGER PÅ DITT DATORBORD JUST NU: Bah... orka räkna upp!
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: Det bör jag inte nämna här...
HUR OFTA STÄDAR DU: Tja... jag damsugar varannan dag i alla fall....
ÄR DU ROMANTISK: Oerhört... men har fått minska ner på de sakerna...
KNARK: Har förr knarkat PalleKuling... mycket!
KEPS ELLER MÖSSA: Nada
KÄNGOR ELLER PUMPS: Pumps!
DVD ELLER VHS: Dvd.
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: Yes! En halloween för nån år sedan.
SOMMAR ELLER VINTER: ...höst?
SKÅNE ELLER NORRLAND: Skåne
KAFFE ELLER LÄSK: Läsk
BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: Jag är en BK-tjej
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: Britney!
FAVORITPOSEN: Hehe
FAVORIT TV-SPEL: KingdomHearts, spelat tillsammans med bror min.
HAMBURGARE ELLER PIZZA: Hamburgare, från ett riktigt gatukök kl fem på natten. Mums!
SNYGG ELLER SNÄLL: Snäll
TV ELLER RADIO: Tv hemma, radio i bilen... går på ett ut.
PLUGGA ELLER JOBBA: Plugga! JAg vet inte hur jag ska kunna ge mig ut i riktiga världen!!!
KAN DU KÖRA BIL: Yepp.
VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT: Lasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0