Lista

Listan snodd från Sandra

Vad heter du:
Rebecca Anna Nancy Ovin
Var bor du: Arlöv
Trivs du där: Det kanske förvånar men jag trivs väldigt bra
Brukar du läsa horoskop: Nix, slutade när jag sluta läsa VeckoRevyn för 100 år sedan.
Har du körkort: Yes, going on 1 and a half year now

Favoritdjur: Voffsingar

Festar du mycket: Inte mycket för att vara en Lundastudent på 21, snart 22, år.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, möjligtvis halvtorrt/fruktigt vin

Brukar du bli för full: Nja. Nä. Inte särskilt.

Antal kuddar i sängen: 1 är min och 2 är Lasses

Äger du ett busskort: Nej men jag borde nog börja äga ett kanske...

Vad åt du till frukost: 1.5 fralla med skinka o cola light.

Har du haft sex idag: Näpp.

Nästa mål i ditt liv: Litet mål: Få disken klart innan jag somnar. Stort mål: Få disken klart innan jag somnar... suck.

Hur svarar du i mobilen: "Hej de e Rebecca"
Antal timmar sömn inatt: 10 st!!! Lasse var underbar och gick upp med vovven i morse.
Sov du ensam: Nej tack o lov. Hade två pojkar på rummet, en i och en under sängen ;-)
Din hobby: Sång, hundar och plugga(jag vet... tönt-stämpel)
Vad är det för veckodag?: Måndag.

Vad åt du senast: Harry's-mat... mums

Vem fick du sms av senast: Mamma

Vem ringde dig senast: Pappa.

Godaste ölen du druckit: ...väntar jag fortfarande på.
Vilka hårfärger har du haft: Tusen nyanser av blond, var rödhårig som Ginger-Spice Geri och nu brunt.

Vad såg du senast på TV: Gilmore Girls säsong 4 avsnitt "sista"

Vad läser du för bok just nu: "English Phonetics and Phonology", "Things Fall Apart - Chinua Achebe", "Isfolket-Blodshämnd" och "An Illustrated History of Britain".

Längd: 162 cm.

Skostorlek: 39/40.

Hårfärg: Brunt

Är du kär i någon: Våldsamt!

Vad gör du om ett år: Pluggar c-kursen i Engelska och 10p statistik..

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej!

Dricker du: Måttligt

Vilken parfym använder du: Olika kändisars som min pojkvän kommer hem med.

Vilka skor använder du: Ett par åt gången

Dagens klädsel: Ljusa heltäckande strumpbyxor, grönkjol, Militär t-tröja och grå kavaj.


Andra bloggar om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0