Tjejsnack v. 6

Den här veckan är det "antingen eller"-frågor som gäller!

· Kostymnisse eller badboy?
Med undantag från min pojkvän så är det nog kostymnissarna som har övertagen. Men min kära sambo är en riktigt badboy som slår alla kostymnissar på kä... eh... fingrarna?

· Rakt eller lockigt hår?
Jag hade nog gärna haft ett naturligt korkskruvs hår som det underbara hår min bror är olycklig ägare till... suck. Men fy sjutton var det är fint med ett riktigt raktraktrakt hår som min systers. Varför skulle jag hamna mitt emellan i det genetiska lotteriet???

· Rosor eller tulpaner?
Beror på vem som är "given". Rosor favoriten från pojken... tulpaner från mor/farmor. Men... rosorna vinner nog. Det bara känns så rätt.

· Chokladglass eller vaniljglass?
Chokladglass definitivt. Gärna med något hasselnötigt i/på/bredvid.

· Hund eller katt?
Enklaste frågan. Helt klart hund. Lustigt. För ett halvår sedan hade det varit lika lätt... men då hade svaret varit katt. Livet är vekligen lustigt.


Mina val v6

Du kan också vara med i Knapp

Andra bloggar om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0