Är ren nu

Steg ett är klart, Rebecca har duchat och är ren, dock inte engligt Adams standard tydligen eftersom han envisas med att tvätta migg = grisa ner mig igen! Han tycker väl att jag luktar konstigt. Kvar att göra nu är att bli snygg, få Adam snygg och få Lasse bort från datorn (men han är såklart redan snygg). Om 45 minuter bär det av till ett långväga 4:a manna - 1000:hunda party. Adam lille ska få träffa mor sin. Men det verkar han inte riktigt förstå trots att jag tutat i honom det ett högre antal gånger.

Jobb igår var trist som graven. Tur att man hade pojken där också. Men mindre kul var det att sitta vid två folktomma BlackJack bord en lokal ifrån varandra i två timmar. Slutligen gav vi upp efter att jag varit tvungen att spela med mig själv för att inte somna. Såg oerhört friskt ut.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du och de båda grabbarna var jättefina när ni kom. Tack för en väldigt trevlig kväll och fina presenter. Vi får väl göra om smallville maratonet en annan gång när vi har ström....brukar vara lättare. Vi har fortfarande varken vatten, värme eller el så vi är trötta, frusna och hungriga nu.

Ha en underbar dag. Ocha tack för att ni tar så väl hand om "vår" lille Adam.

Puss

2007-01-15 @ 09:58:24
URL: http://www.abbaboos.se
Postat av: Sandra

Haha hade ni SÅ lite att göra??? Vi skulle åkt till Malmö i lördags men vart kvar i Helsingborg och gick ut där istället =)

2007-01-15 @ 16:34:42
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0