Eight Below

Igår kväll såg jag och Lasse äntligen Eight Below starring Paul Walker, Jason Biggs och naturligtvis ett gäng underbara hundar. Jag satt och små snyfta vid ett tillfälle men jag svär att om jag avrit ensam så hade jag storbölat. Jag gråter så lätt när jag ser på film... och när något händer med en vovve som liknar Adam? *stor-snyft* Var i alla fall en jätte härlig film!!! Och är hundarna inte bara de vackraste i hela världen???


Max     Maya
"Max"                                                           "Maya"


Hundar

Hela underbara gänget

Kommentarer
Postat av: felicia

Det var en av dom bästa filmerna jag sett,
jag började oxå gråta lite för det var så sorgligt när två av dom dog..,
Och dom är så fina:)

2007-03-25 @ 15:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0