Slöseri och "Dagens"

Så har man då spenderat ett antal timmar på helt onödiga, meningslösa saker som att försöka förändra bloggen. Är ännu inte som jag vill ha det men det kommer bli bättre. Jag ska bara komma på hur sjutton jag lägger upp en bild på en helt egen webb-sida. Någon som vill berätta?

Min pojke här hemma tycker att jag ser trött ut. Han kan ha rätt. Även om jag är piggare nu än innan vi hade Adam så går "piggheten" på minus när det gäller jobb. Jag tror överraskande nog inte att jag är skapt för natt jobb. Det var mycket förvånande då jag alltid har ansett mig själv vara en natt-människa. Men nu är det nästan bara tråkgit och jobbigt. Synd, tyckte att det var så himla kul innan. Men, det är ju ändå studierna som är mitt största fokus så jag planerar inte sörja för mycket.

Dagens Låt: "Värsta Slagern" med Linda Bengtzing och Markoolio
Får fullt med rysningar när jag lyssnar på den.
Mycket trevligt, hi hi.


Dagens bok: "Isfolket Bok 8" - Bödelns Dotter: Avslutad
"Isfolket Bok 9" - Den ensamme: Påbörjad
    

Dagens Materiella: Väska av märket L.A.M.B (Gwen Stefanies eget märke)
Mycket snygg västa. Självklart på tok för dyr ($550)


Dagens "Vill-Ha-Nu!!!": Charmed (Förhäxad) säsong 8
Släpps i Sverige 21 Mars 2007 (källa: www.CDON.com)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg väska!!

2007-01-29 @ 12:49:42
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0