Tårar

Just nu funderar jag mycket om vad jag vill syssla med i återstoden av mina förhoppningsvis 60 år här på jorden. Egentligen har jag väl funderat på det så länge jag kan minnas men ännu har ingenting känts rätt. Engelskan som jag pluggar nu är faktiskt första studierna på gymnasienivå som jag känner är helt och hållet rätt. Men vart bär det sedan vidare. Jag ahr en hel del alternativ, vissa är mindre lämpade, vissa är egentligen oåtkomliga och slutligen vissa är kanske inte rätt för mig nu men kanske något jag skulle kunna tänka jobba med i framtiden trots allt. Det ligger faktiskt i mina gener. Kan väl inte vara så att det bara har hoppat över en hel generation? Tycker jag verkar ganska otroligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen gumman då!!! *tröstkram!!*

2007-01-25 @ 16:36:35
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0