Trött

Jag har ingenting att säga… Ingenting. Kanske inte gör någonting. Vet inte om någon läser.

 

Är så trött på min tenta. Jag vill inte läsa mer om systematisk teologi. Vad tänkte jag som ville läsa religion i fyra år. Dumt. Det blir engelska snart. Så skönt. Jag är så himla trött på allt med det plugget jag har nu. Trött, trött, trött…. Det enda jag vill egentligen är att spendera alla tid med Lasse och med Adam men jag har hela tiden dåligt samvete för att jag inte pluggar alla mina sex timmar varje dag. Och det är ännu en sak jag är trött på… det eviga dåliga samvetet…

Inte pluggar nog.

Inte leker, tränar, busar och umgås med Adam nog.

Inte städar nog.

Inte tvättar nog.

Inte tränar nog och inte äter rätt.

 

Jag är så trött, men bara på mig själv!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Upp med hakan stumpan! Det känns bättre imorgon ;)

2007-01-08 @ 12:22:44
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0