Nu flyttar vi till hus!

Vid lunchtid idag så blev det klart: vi la det vinnande budet på ett underbart hus i Bjärnum. Oki, det är inte underbart ännu men det kommer att bli. Det finns så mycket att göra och så mycket som ska lösa, men jag ser fram emot alltihop! Jag hoppas också att så många som möjligt vill dela med sig av sina erfarenheter och tips, jag/vi kommer inte klara oss utan alla våra smarta vänner.

Huset är i alla fall en oslipad diamant. Det kommer att bli en fantastiskt bostad när vi är kalra (jepp, jag är optimist!). Och sovrummet ska bli turkost/svart och halva vardagsrummet ska bli ett smått britisktinspirerat matrum och halva ska bli tv-rum med en stor pris-och-bild vägg för våra gossar.

Avstånden blir inte så stora även om det känns så: Två mil till Hässleholm och sedan bara 34 minuter till Lund och 48 minuter till Malmö. Och dessutom blir det bara 1 timme till Mia min Mia. Hihi.

Kommer att fortsätta att plugga i Lund så Frida och alla andra lundabor: ni slipper inte ifrån mig, hihi. Dock vet jag inte riktigt vad för något jag kommer att plugga nu i höst. Jag vill läsa Kristendom men har Engelska som första val... ja ja, det ordnar sig nog.


Kommentarer
Postat av: Lasse

Får jag flytta med ;)

2007-07-18 @ 23:52:42
URL: http://malmociklid.se
Postat av: Rebecca

Hmm... om du är snäll :-P

2007-07-19 @ 08:56:26
URL: http://beccinam.blogg.se
Postat av: ullis

Vad kul ni ska flytta=) Vi har renoverat detta vi bor i nu. Så hör av dig om du vill ha tips och hjälp=) Du är hjärtligt välkommen att hälsa på. Ha det bra. Ullis

2007-07-19 @ 22:31:30
URL: http://www.bergtuvas.se
Postat av: Hilda

WOW!!! Grattis! Kommer säkert bli värsta "Äntligen Hemma"-aktiga perioden framöver, låter skitkul! Eller bättre, bjud in Ernst så gör han allt åt er ;P! Stort grattis igen! Kram

2007-07-24 @ 01:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0