Ännu en runda, i värme den här gången.

Jaha ja, det blev en runda för oss i dag, trots att det var varmt som attan. Men trevligt nog ändå för det båste en hel del och det var skugga största delen av rundan.

Idag gick vi 2 km på 30 minuter. En minskning på tre minuter alltså. Inte mycket men ändå någonting eller hur?

image120   image119

Marco tyckte inte alls det var lika roligt den här gången. Men vi träffade, just innan vi påbörjade rundan, en Alaskan Malamute valp som hette Lobo (tror jag) och detta tyckte Marco däremot var hur kul som helst, även om han inte visste riktigt hur han skulle bete sig med någon som var yngre än sig själv.

Adam använde upp alla sina energireserver genom att springa med full fart framåt med mig i släp bakom. Men kul var det. Nu ligger båda vovvarna totaldäckade efter en hård dag :-D

Kommentarer
Postat av: Lasse

Det var en skönt tur som gav 2 trötta hundar . dom var slöa hela kvällen sen.
det är aldrig fel
Problemet är att man aldrig är rätt klädd.
Men tack vare stumpan så hade jag mina solglasögoon i alla fall ;)

2007-06-05 @ 01:02:17
URL: http://malmociklid.se
Postat av: Lasse

Så ja nu har hon somnat igen
själv sliter man som ett djur ;)
Nä jag har hittat den bästa som finns. Ställer alltid upp när hon inte ska på ngn utställning ;)

2007-06-06 @ 15:19:05
URL: http://malmociklid.se
Postat av: Rebecca

Ha ha... ja, jag måste ju sova ibland så jag står ut med mina tre monster Lasse, Adam och Marco. Någon pause här och där måste man få. Ikväll ser vi på fotboll du och jag Lasse. Hoppas jag överlever, trots att jag bara har tre cider :-( *snyft*

2007-06-06 @ 17:52:11
URL: http://beccinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0