Ofarlig sömnsjuka

Usch, usch, usch vad jag har varit trött och grinig den senaste veckan. Hade jag fått välja hade jag nog sovit hela dagen igenom. Lustigt nog inträffade det precis samtidigt som jag insåg att jag hade totalt sommarlov. Har hela tiden haft några uppsatser att små fixa med, men den 15 juni var allt sådant trams avklarat. Hurra!!! Hur Lasse har stått ut med min Narkolepsi är en gåta. Men han har varit mycket snäll. Han har diskat ett par gånger och damsugit desto mer. Vilken hjälte. O idag kanske han kan köpa hem frukost, om jag ber snällt.

Min lilla syster har äntligen fått fart på sin blogg. Kul att läsa, även om den bara är halvt rumsren.

Allt är bra med vovvarna. I måndags så fick de sina första rabies sprutor. De var hur duktiga som helst!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha! Vadå halvt rumsren :) Man ska väl skriva om det som händer. Men jag kan ju undvika att skriva om det jag gjort, förvisso.. men det är inte lika skoj då :( det är faktiskt riktat till ngn :D puss!

2007-06-27 @ 17:50:15
URL: http://www.tiili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0