En fredag hos mamma

I går åkte jag ut till mamma i Sövde för en hel dag med hundarna. Det var jätte trevligt. Först så var det då tänkt att bara jag, Marco och Adam skulle åka ut, men sedan ringde Bella och frågade om hon och Malee kunde få följa image89med. Och självklart kunde de få göra det. Malee var inte riktigt glad för mig. Hon är inte alls det längre. Innan blev hon tokig så snart hon fick syn på mig. Lite sorgligt, men hon kanske tyckte att jag "svek" henne när jag skaffade Adam. Men hon tyckte inte alls att det var så kul att busa med mina vovvar heller... men Wilhelm var hon fortfarande lite glad för :-D. Wilhelm var fin i sitt nyklippta hår, även om jag tycker att det är fint när han har det lååååångt. Under dagen hann vi med en massa bus med hundarna, massa skratt, massa pizza och hundar som rymde. Det sista var verkligen inte det minsta roligt, men resten var mycket trevligt.image90 Eftersom Bella skulle till stallet så åkte vi hem ganska tidigt (kl sju) men då hade vi redan hunnit vara där i fem timmar. Men jag tror att mamma hade orkat med oss en liten stund till. Får åka ut där snart igen, helt klart!!! Men nästa gång ska Adam ha en spårlina på sig helt klart. För att springa genom sumpmark med skor som fastnat och sedan barfota ut i barrskogen efter rymmande vovvar är inte någonting som jag vill uppleva igen, någonsin.

Här hemma saknar jag och mina två pojkar Adam och Marco vår Lasse jätte mycket. Han är iväg på Ciklid-mässa i Linköping. Jag hoppas att han har trevligt... men att han i alla fall saknar oss litegrann. (Vilket han har sagt att han gör... Puss Puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0