Kall säng

I morgon åker Lasse iväg på Ciklid-stämma i Linköping. Jag kommer saknar honom jätte mycket. Vi har haft en ganska tuff dag i dag, men jag är säker på att vi kommer lösa alla sådana dumma små grejer. Det fixar sig alltid. Vi är definitivt värda det.

Idag var jag och Adam på hundkurs i Landskrona "Hundligan". Var tvungen att gå lite tidigare för jag mådde inte bra, och idiot som jag är glömde jag min väska där uppe och blir därför tvungen att åka tillbaks igen inom en snar framtid. Dumt. Varför kunde jag inte ha kommit på det när jag var fem minuter därifrån? Varför var jag tvungen att komma på det när jag körde in på parkeringen här hemma.

Nej nu måste jag gå och lägga mig. Jag är jätte trött. Ska bli så skönt o krypa ner i en varm säng... nej just det, jag glömde ju stänga fönstret innan. Ich... nu kommer min säng vara jätte kallt. Brrr....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0