Marco - Vår älskade minsting

Så bor han nu med oss, lille Bedarra Ernst Stavro Blofeld aka Marco. Om någon hade sagt till mig för ett år sedan att jag skulle bo i Arlöv med två Siberian Husky så hade mitt svar varit: "vilken ras är nu siberian husky?" eller "aldrig i livet"! Men här är vi nu: Jag, Lasse, Adam och Marco -> Lyckligt levandes tillsammans i lilla förorten Arlöv i Burlövs Komun, Skåne.

Marco är så annorlunda jämtemot hur Adam var som valp. Givet att vi fick Adam vid åtta veckors ålder och Marco inte kom hit förän han var 14 veckor, men att den tiden gjorde så oerhört mycket för modet och den sociala utvecklingen, det hade jag ingen aning om! Adam var så oerhört tuff som valp, medans Marco är mycket mer försiktig. Adam skulle hälsa på allt och alla, medans Marco är mer reserverad (även om han blir glad när han ser någon han känner).

Det ska bli så kul att se hur han utvecklas, det lilla livet. Adam är lite avundsjuk fortfarande, men det börjar fungera mycket bättre nu.

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0