Nyheter

Nu är det officielt. Vi kommer bli ännu en personlighet i den här underbara familjen som vi är ;-) Om 1 vecka och två dagar åker vi upp till the middle of nowhere, fem mil ovanför Uddevalla, och hämtar hem charmtrollet Marco "Bedarra Ernst Stavro Blofeld". Vi är så glada över att snart äntligen få träffa denna söta (då) 14 veckors valp. Vi får se om han kan slita sig från sin bästa vän där uppe i Hedekas. Tänker viska till honom att här hemma väntar en underbar gosse på sin lillebror, så aknske det inte är lika jobbigt för honom att komma med hem... hihi.

Det blir fem timmars bilkörande, men det är det klart värt. Frida åkte världens mix med buss,bil,tåg,flyg, ubåt och pansarkryssare när hon tog sig upp tillsammans med sambon och hämtade hem Oscar, och tack men nej tack: det slipper vi så gärna så!

Igår var Lasse ute och festade med bartender-gänget, vilket innebär min syster och en tjej till, vilket jag tycker är very strange men okey. Så länge han trivs så får jag väl överleva :-P Ikväll stannade han hemma dock och vi tittade på en film och mös... nu ska jag tillbaks till soffan och min älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0