Planering

Idag var det en sådan dag när jag hade kunnat ligga i sängen och bara sova hur llänge som helst. Ibland kommer man bara in i ett tillstånd. Och i vanliga fall tycker jag att det är så härligt, men inte när man har en skällande 8 månaders Siberian Husky som pratar i örat på en tills man fattar att det är dags att gå upp. Då är det bara jobbigt att var i detta tillstånd för de första 20 minuterna går man runt som i ett töcken och är inte riktigt säker på vad som är verklighet och vilket som är dröm. Aj! Köksbordet var verkligt... suck.

För att piggna till åkte jag och Adam ut på vår lilla cykeltur som vi idag tog på 15 minuter. Adam är stark men oj han har verkligen ingen kondition alls. Precis som hans mamma/matte dårå, he he. Efter att ha gjort lite nyttigt så tittade vi in i hundrast gården men inte var där några vovvar och inte kom det några heller. Det enda spännande som hände var att Emelie, grannen, for förbi i sin övergrymma Chrysler och tutade på oss. Det förvirrade Adam en aning. Mmm... vad skönt det hade varit att vara vuxen nog att kunna jobba och slippa plugga... fast å andra sidan tycker jag det är jätte kul att plugga. Ha ha, hur ska jag ha det egentligen.

När jag ändå är på gång så skulle jag vilja beställa en ställetföreträdande hemmafru som kunde ta hand om alla saker här hemma som bara är så hemskt tråkigt. Tvätt, disk, damsugning, moppning och damning. Usch. Jag orkar inte... men alla de "underbara" sakerna måste jag göra idag. Eller ja, diskningen är redan klar och tvätten är förbredd men de andra sakerna måste fixas. Idag är städdag. Mmm... I löööv (not.

Men ikväll är det melodifestival och då får jag besöka av så fina flickor som Nenna, Emelie och självklart Stéphanie (fy farao vad vi ska heja, eller hur gumman?).

Kommentarer
Postat av: Lasse

Ja jag är så glad att jag ska på herrmiddag hos en gammal polare
Vi sysns så där kanske varannat år
Vi hinner inte mer han jobbar mkt o som ni vet så jobbar jag mkt
Men så är det när man vill ngt
Jag är så glad att jag har Rebecca i alla fall
Hon är för snäll ibland
//Lasse ( jobbig pojkvän)

2007-03-10 @ 15:23:12
URL: http://malmociklid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0