Tjejsnack v. 9, 10 och 11

Har kommit lite efter i mitt Tjejsnackade! Jag struntar i att folk tycker att frågorna är grymt tråkiga, kanske folk inte har någon fantasi som kan göra något bra med frågorna???!!! Jag tycker att min namne Rebecca som håller i image66 gör ett bra jobb!!!

I dag blir det bara kortfattade svar på frågorna men nästa vecka är jag tillbaks!!!

Vecka 11
Tant eller fjortis?
· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?


Vecka 10
Vanor & Ovanor
· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Jag duschar, tvättar håret och fönar det varje dag! Det ser förskräckligt ut annars.
· Vad har du för ovanor?
Jag är starkt beroende av nässpray
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Att jag drack två liter vatten om dagen. Det vore bra.
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Spottande!
· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Jag sög på napp jätte länge. Det var så tryggt. Jag minns fortfarande hur jobbigt det var att sluta.

Vecka 9
Snabbmat
· Vad äter du för sorts snabbmat?
Jag gillar verkligen Gyros från Arlövs Pizzeria
· Vad för snabbmat skulle du aldrig äta?
Mat från Strippes i Malmö. Fy farao!
· Vad skulle du vilja att snabbmatsutbudet utökas med?
Grymt goda sallader med couscous eller bulgur. Mums!
· Bästa snabbmatstället?
Orvars Korvar!
· Sämsta snabbmatstället?
Gula Floden nere i byn här. Bläää...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh! Tack tack tack! Så är det ju! Nu kommer jag ihåg, brytningen när hon pratade engelska som du skrev! Du är en klippa! Tack än en gång! :D

2007-03-13 @ 18:01:28
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0