Trött som vanligt

Jepp jag vet. Uppdateringarna har varit sparsmakade. Men det finns anledningar och de är många. Fast, hur roligt är det egentligen att berätta om saker som är tråkiga eller jobbiga? Jag berättar något kul istället.

Marco var på sin allra första utställning nu i helgen (söndag) och det trivdes han bra med. Vi har inte övat mycket innan för det viktigaste för mig var att han skulle tycka att det var roligt. Men att springa runt i ringen och stå still och stirra på godisen tyckte han var hur kul som helst. Detta kommer vi att göra fler gånger, helt klart. Tvärr fick vi en domare som var aningen sträng för att vara en inofficiel utställning och i klassen valp 4-6 månader, men det "fel" han såg har nu min fulla uppmärksamhet. Tittar på det hela tiden men det ändrar sig från gång till gång. Underligt. Men men, i övrigt fick Marco en fantastisk kritik så det var väldigt roligt. Nu blir det nästa gång i Landskrona den 17 Maj.

Vi firade en jätte härlig valborg i Bjärnum tillsammans med familjen Lood. Jag passade barnen under dagen och jag kan inte alls förstå hur någon någonsin kan tycka att de två små änglarna är det minsta jobbiga :-P Tack för en jätte trevlig kväll, Lisette och Roger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0