Låt Schlagerns Kärlek Flöda in Gothenburg!

Hurra!!! Nu är det melodifestivalperiod igen! Oj vad jag älskar melodifestivalen. Lasse är väl inte så överförtjust i melodifestivalen men han har löst det så att han jobbar varje lördag. Eftersom svt dummar sig så att man inte får höra hela låtarna längre utan bara en tredje del, så blir det inga långa utläggningar innan. Men det får gå ändå.

Mina gissningar för kvällen är:

Till final
Amy Daimond - Thank you
E-type & the Poodles - Line of Fire

Till andra chansen
Velvet - Deja Vu
Michael Michailoff - That's love

Ok, risken är stor att Christer Sjögren åker med "tackvare" att han är just Christer S. Precis som Anna Book 2007 och Kicki Danielsson 2006. Men jag hoppas verkligen att det blir som ovan. För mina "gissningar" och mina "önskningar" är de samma för Göteborg. Ovanligt. Kom igen alla härliga schlager människor. Bort med Sjögräss och in med Michailoff!

OCH! Om inte alla redan vet det: Jag ska se Delfinal 4/Karlskrona... I KARLSKRONA! Love you Lasse!!!

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haj på er!! Saknat dina bloggar *ler* Men nu är du tillbaks. Ja visst är det kul med Melodifestivalen *haha* Ja Christer Sjögren kommer komma långt bara för att han är Christer Sjögren!!! Alla 45+ röstar på honom. Som dom stod och jubla och skrek när han kom vidare??!! Ok..

Vi kanske kan träffas en lördag och titta på det!!?? Måns är inte heller så intresserad..

På onsdag flyttar vi ner *jippi*
Ha det nu gott så ses vi snart.

Kramar Ullis och busarna

2008-02-10 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0