Varför ska folk skriva bara för att skriva???

Om alla nu vill vara så vänliga och kolla vad den väldigt pinsamma anonyma personen har skrivit som kommentar till mitt tidigare blogg-inlägg. I det som jag talade om att jag har fått benhinneinflammation.

Helt plötsligt tror en människa som inte känner mig (hoppas jag för fy för...) att de kan uttala sig om att jag INTE har vad jag vet att jag har? Vad får man ut av något sådant. Först blev jag arg och irriterad, och sedan blev jag så full i skratt över att jag ens reagerat så på något så otroligt fjantig.

Hur patetisk måste man inte vara som skriver något sådant??? Hur kan någon tro att bara för att de är så duktiga som kan googla och kolla något så har de mer rätt än någon som faktiskt har erfarenhet i.e min syster!!!

För tusan, fixa en hobby eller något. Fixa ett liv!

Ha ha... hihi.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Det är bevisat att folk har fr lite att göra.
Personen hade så
mkt vetskap att han/hon inte visste vad han/hon själv hette ;)

Det måste vara otroligt jobbigt.
Det hade jag tyckt i alla fall

2008-01-16 @ 23:10:40
URL: http://www.djursaker.se
Postat av: Bergtuvas

Människor nuförtiden har inget annat för sig än att klanka ner på andra och att dom vet BÄST!!?? Idioter säger jag. Skaffa en hobby!!!!!

Hoppas att allt annars är bra med er.
Kramar Ullis

2008-01-17 @ 19:30:32
URL: http://www.bergtuvas.se
Postat av: Anonym

Ursäkta mig, sa aldrig att du inte hade det, var bara väl menat från en som själv har erfarenhet av det!!

2008-01-20 @ 20:18:48
Postat av: Rebecca

Våga stå för vem du är då, pinsamma människa.

2008-01-20 @ 21:37:59
URL: http://beccinam.blogg.se
Postat av: Yammi

Kunde inte annat än skratta när jag läste detta. Måste vara någon med lite tid i sitt liv att de måste kommentera samt inte läsa så bra...hmm. Tänke i synnerhet på detta som skrevs:
"Benhinneinflammation orsakas vanligen av överansträngning p.g.a. för intensiv träning, för snabb ökning av träningsdosen..."
Var det inte det som stod i din text att du gick mycket mer än du brukar?? I alla fall läste jag att du sprang hit och dit och gick en massa under dessa två dagar och jag förstår då man själv var på plats.

Sedan fortsätter textendelvis med:
"ändrad skotyp, byte av underlag eller träning på hårt underlag."
Om inte jag minns fel så var underlaget på My dog cementgolv!! Gick inte att missa det hårda golvunderlaget. Gissar även på att du inte direkt hade dina gympaskor till finklädsel..? I alla fall såg det inte ut så.

Ytterligare tillägg:
"Benhinneinflammation uppstår företrädesvis under och efter löpning, hoppträning eller långpromenader och kan ta lång tid att läka."
Hmmmm...Kan säga med min erfarenhet av benhinneinflammation att jag drabbats av detta ett antal gånger och man kan få det även av att bara promenera långt eller som i mitt fall av kampsport när man kickar en massa och tröttar ut benen.

Ordet "företrädesvis" betyder ju "oftast" så det innebär inte att det alltid är som det skrivs i texten. Finns undantag i allt. Sedan är det endast du som kan veta om det är så eller inte.

Får hoppas att du kryat på dig nu och ta det varligt så det inte blir återkommande. Kan sluta med att man får det ofta pga överanstängning om man har tendens för det så bäst är att öka träningen succesivt.

Ha det så gott!
Och hoppas du slipper fler påhopp.

Kram, Yammi

2008-01-20 @ 21:42:15
Postat av: Lasse

vad bra att du kan så mkt
jag behöver en husläkare
kan du höra av dig?
mvh Lasse

2008-01-20 @ 21:53:48
URL: http://www.djursaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0