Vart tog Juni vägen?

Herre Gud är det redan veckan 29??? Jag kan inte förstå att tiden går så snabbt. Jag har redant arbetat på mitt nya jobb i 1 och en halv månda, vilket betyder att jag har mindre kvar att arbeta än jag redan har "klarat av". Jag ahr hunnit vara uppe i Sthlm på Världs Utställningen och fått fantastiska resultat på gossaren: Clark [Bedarra Super Soaker]] blev andra bästa juniorhane (siberian husky) och Marco [Bedarra Ernst Stavro Blofeld]] blev bästa unghundshane (siberian husky)! Clarks resultat var naturligtvis otroligt bra, endast besegrad av Angelicas Top dog Goliath, men att Marco skulle hamna bland topp 12 hundarna i rasen var verkligen ingenting som jag hade väntat mig! Jag tror det tog en vecka att förstå att det verkligen hade hänt, och nu ska jag bara försöka smälta det hela också. Det gick väldigt bra för mina gossars uppfödare även utöver våra resultat och det var en fantastisk dag allt som allt.

Något av det roligast var att se hur alla de "stora" utländska uppfödarna fjantade sig med fönar, borstar och hårsprey i timme efter timme, och ändå hamnade efter våra svenska stjärnor. Ha ha! Så roligt det var.

Jag står fortfarande som ett levande frågetecken vad gäller vad jag ska fortsätta studera till hösten. Men det gör ingenting. Iställt för att noja mig över det tänker jag abra inse att jag kommer att hitta rätt. T e x så har jag nästan aldrig kännt mig så peppad och intresserad av någonting som jag gör med det jobbet jag gör nu under sommaren. Så kanske det kan leda vidare? Vi får se.

Sommarstugan gläds föresten med min, Lasses och hundarnas närvaro. Och trots att vi har välsignats med the neighbour-from-hell så trivs vi jätte bra. Vi åker klart hemma en hel del dagar också, men det är skönt att slippa pendla var eviga dag! Jag tjänar in 2 timmar varje dag. Och det är minnsan inte dåligt.

Jag ska försöke uppdatera bloggen i alla fall en gång i veckan nu. Svårt att hinna med men jag ska ta tiden till det. Som många nog har märkt så ligger hemsidan nere men jag ska få igång den så snart det bara går!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0