Vecka 25 är förbi!

Sedan jag skrev för mer än en vecka sedan kan jag inte säga att jag har hunnit med mycket. Eller, det beror faktiskt på hur man ser det. Om vi ser jobb-mässigt så har jag hunnit med väldigt mycket. Den här veckan hade jag ledigt torsdag-fredag, men resten av tiden så har jag arbetat på mitt nya, spännande jobb. Inget av det som händer där är blogg-material men det spelar ingen roll.

Jag saknar hundarna och Lasse jätte mycket. Specielt svårt har det varit nu under veckan då jag sovit många nätter i Dybäck. Värst var nog att jag missade min älsklings födelsedag i igår. Grattis älskling. Vi firar ordentligt i veckan istället!

Jag har återigen lyckats kasta mig in i en bana av framtidstvivel vad gäller yrkes val. När ska detta ta slut? Nu har jag och far min i alla fall utarbetat en vältänkt ett års plan som jag tänker utgå ifrån. Mer om det när det blir aktuelt. Saknar alla fina vänner som jag inte hinner med att hålla kontakt med så bra som innan, men det är fint att veta att ni istället hör av er till mig. Ibland kan det ju kännas att man alltid är den drivande kraften i ett vänskaps-förhållande, men jag är så lycklig över attt ha så fina vänner som är lika gla-a i mig som jag i dem. Ja, de flesta i alla fall. Vissa verkar inte ens veta hur man messar någon på eget bevåg. Sorgligt!

But everyone else: lövlövlöv ya!

På hemmaplan njuter Lasse av sin sista vecka i "frihet". Sen sätter han igång med sitt nya jobb som kommer kräva minst lika mycket tid av honom som mitt gör av mig. Men jag tror att allt kommer flyta på smärtfritt efter den första invänjningstiden. Och Lasse kommer göra ett superjobb på sin nya arbetsplats!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med hemsidan???

2008-06-25 @ 12:52:15
Postat av: Rebecca

O vem är du???

2008-06-25 @ 20:18:15
URL: http://beccinam.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hejsan!

Googlade efter en blogg om siberian husky och hittade hit..

Jag och Killen har planer på att skaffa just en sådan hund. Och jag skulle vilja komma i kontakt med andra ägare för att liksom diskutera "för och nackdelar" med det hela... Så har du tid med lite prat.. hör gärna av dig till mig ;o)

Mvh Fanny

2008-07-05 @ 19:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0