Rise and Shine!

Well, så heter det åtminstone. Om det har det minsta samröre med mina egna uppstigningar, det vette katten. But I have risen and hopefully I'm about to shine... yeah right!

I går morse mådde jag beklagansvärt dåligt efter att ha sovit alldeles för lite för mycket. Så idag vänder vi på kakan och har sovit alldeles för lite. Så istället för att må illa och vara tung i huvudet, som i går mors... middag, så mår jag illa och har ont i magen. Men bytt e bytt o.... blahablaha.

Nu sitter ni väl alla och tror att det ska komma någon lysande point på detta inlägg med en sådan otroligt fantasifull inledning. But HA HA! Not gonna happen! This is what Marjut would probably categorise as extremely unusefull blog-contribution about stupid thing like weather, clothes and foooood. Am I right? ;-)

Inte så att jag inte kunde hitta saker att förtälja. Jag kunde berätta om hur jag igår fick åka bort till Lisette och köpa grisöron bara för att blidka Adam så pass mycket att han inte skulle hata mig till 100 % när han vara tvungen att bada, då han såg ut som, för att citera Frida, smutsigt gosedjur! Marco fick också bada lite grann, mest för att underhålla hans päls som är smått på återtåg. Jag hade kunnat berätta hur extremt fånig Marco är när han ska bada. Han gömmer sig i små pytte utrymmen och sticker huvudet under tassen (för då syns han inte... min lille Bambi). När han inser att det inte alls hjälper börjar han springa rundor i hela huset. Tillsist blir han inträngd i ett hörn... men då gör han sig tyngre än en bisonoxe! Han tänker inte för fem öre flytta på sig en cm. Så antingen får man dra och släpa... eller så får man hämta sig store, starke sambo som får lyfta in hela skithunden i badrummet. Ja, det är tur att Marco är så söt som han är.

Och jag hade kunnat berätta att jag har stora problem!! Mitt hundschampo är snart slut!!! Aaaaaahhh....

Men jag tänker inte berätta något av det där, för nu ska jag gå och sova. Detta var en dumdum idé som jag inte tänker upprepa. Blärk. Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)
Ha en bra dag!

2008-05-15 @ 08:02:18
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0