Gå i fängelse utan att passera GÅ(!)

Jag har börjat jobba lite extra igen. Samma jobb som under sommaren men aningen närmare. Fortsätta att köra 1,5 h en väg(!) är verkligen ingenting som lockar. Men jag har haft turen att få jobb närmare hemmet.

Se eftersom jag har tänkt jobba lite extra mest för att det är intressant så funderade jag på att kanske hitta något bra hunddagis till hundarna där de hade kunnat få spendera 2 dagar i veckan istället för att sitta hemma och vänta i hundrastgården på att jag kommer hem. Knappast så att de lider av det men även hundar mår ju bra av omväxling och att få sin hjärna stimulerad av nya miljöer, hundar och människor. Så alla tips på bra hunddagsi i Hässleholm-Kristianstad trakte välkomnas.

Pengarna som blir över när jag nu är så vuxen så att jag jobbar ska sättas in på 2009-kontot. Snart dags för att utöka flocken eller? Nja, det är ganska skönt att slippa ha valp ett tag. Samtidigt finns det inte mycket som kan mäta sig med glädjen hundarna ger.

Så det händer mycket nytt här i Bjänum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0