Snyggt gjort!

          Jag är så glad att äntligen ha en fungerande och härlig hemsida så att våra fina hundar får en perfekt  presentation. Riktigt roligt. Nu får jag bara se till att åka på en utställning eller två, ta en massa bilder och en hel del annat så vi har en massa att uppdatera. Egentligen hade jag inte tänkt göra om sidan ännu. Men jag fick inte chansen att göra mig: "gå och fundera ett bra tag"-grej utan Lasse satte igång hela processen och nu bara några få veckor senare har jag ett toppen snygg sida till mina hundar. Ett stort plus är att jag har duktiga vänner som tagit så fina bilder på hundarna att layouten kunnat bli så strålande. 

         


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt att du äntligen fått upp en sida!!

Nu har jag läst igenom hela baletten.. och äntligen sett det du skrev om mättad marknad på siberian huskys... Som vi pratade om sist vi sågs här hemma i skogen.. vad ska man säga? mer än att tyvärr är detta inte den enda rasen som förstörs på detta viset... Människor är helt enkelt giriga och korkade! Så nu fick jag de sagt med:)

2008-10-13 @ 21:14:10
URL: http://www.anglayzors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0