Anglayzors härliga träff

Igår var jag och Clark hos Angelica i Blentarp. Anglayzors Kennel hade nämligen en inplanerad kennel-träff som jag bestämde mig för att vi två galningar skulle våldgästa. Men efter att ha jobbat som en toka och inte sovit bra alls under veckan så försvov jag mig. Det visade sig sen att Angelica hade väntat på oss två innan hon påbörjade träningen. Är hon inte underbar?


Vi började dagen med att träna ögonkontakt, stilla sittande och att hoppa på kommando. Även om jag och Clark båda två var en smula distraherade (jag av mina tankar och Clark av alla miljarders,miljoner hanhundsdofter) så lyckades vi ta oss igenom en del av övningarna utan att skämma ut oss totalt. I alla fall så intala vi oss det. Ja ja, vad man inte visar har ingen ont av... eller hur var det nu?


Det blev i alla fall en mycket trevlig träff med minst sagt intressant folk och en hel drös underbara hundar (oooooh Goooooliath... sötaste av alla såklart). Jag hoppas det blir fler huskyträffar snart. Vi borde ha ett rullande schema! Jag kan ha en träff i hundrastgården, mitt andra hem.


Efter besöket hos Angla. o co. så tog vi en tur till Sövde. Där fick vi träffa mamma, bror, mormor och moster. Och Clark fick träffa en massa katter. Mormor bjöd på kinamat. Clark åt katt. Nästan.


Kommentarer
Postat av: Angelica

ha ha ha ... du e rolig du..:) Du e alltid välkommen!!! på mina träffar! men nästa gå¨ng !!

KOM I TIIIID

2009-01-26 @ 11:06:10
URL: http://www.anglayzors.se
Postat av: bella

Halllåååå. Dags att uppdatera kanske. Se så flitig jag är med min. :)

2009-02-16 @ 18:58:58
Postat av: love

Vad fin blogg du har

2009-06-04 @ 07:39:40
URL: http://aik-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0