Framtiden

Det är ingen hemlighet att jag älskar mitt jobb. Det värsta är att det inte ens är mitt jobb. Jag är bara timvikarie. En superduperultramegaultra timvikarie som jobbar heltid men ändå. Fortfarande vikarie.


Och en examen måste jag ju ha. Hur enerverande känns det inte att alla mina underbara gymnasiekompisar nu är klara med sina examina? Vissa av dem har till och med arbetat ihop masters. Hur kul känns det att jag nu, efter 3 års studier fortfarande har 4 år kvar? Man borde få ett papper efter studenten där det står: Du vill bli präst! eller Du vill bli kirurg?. Att i 23 år tro att man "vill" bli präst eller sångerska och sen plötsligt inse att det finns någonting som är sjutusansgångers roligare??? Men jag är så glad att ha tre (ja tre!) fina och underbara föräldrar som stöttar och fantastiska vänner som är ett otroligt stöd.


Varje dag så är det en lite gnutta av mig som är rädd för att något ska gå fel. Men den blir mindre och mindre för varje dag.


Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Vill du tjäna pengar på din blogg? :)

2009-06-09 @ 21:59:25
URL: http://bloggpengar.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-06-09 @ 22:04:22
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0