Tavlor

I går fick jag hem en tavla av den fantastiska konstnären T. Kurtsson. Wow. Ni anar hur fint mitt sovrum har blivit... Otroligt. Får lägga upp en bild så fort en viss syster lämnat tillbaks en viss kamera.

Nu är frågan... vad för tavla ska jag ha ovanför soffan i vardagsrummet... jag har än så länge fem val:

(Alla bilder är tagna från www.easyart.se)

((Två av dem är en aning... hmm... deprimerande...))

God Speed - Edmund Blair Leighton

   

The Accolade - Edmund Blair Leighton



The execution of Lady Jane Grey - Paul Delaroche



Mary Stuart's Death Sentence - Jean-Baptiste Vermay




Portrait of Anne of Cleves - Hans Holbein


Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej min älskade galning. Du är bara för go alltså. Skrattar åt dina inlägg, speciellt att trollen var rädda för Clark. Han kanske kan komma hem till oss och skrämma bort mörkermanassarna från vinden så inte Angelina ser massa konstiga varelser i vårt hus hela tiden. Och sen ska vi ju inte tala om dina ordspråk....de bara mååste du ha kommit på själv eftersom de osar Abecca humor.( Stavningen enligt Naomi.) Det där med men tänker jag inte ens kommentera...inte lönt..jag är ju gift.

Sen vill jag bara säga att jag tycker du är en underbar, snäll, självständig, stark, fantastisk, vacker kvinna,tjej eller vad du nu vill bli kallad. Du har så många pinnar i elden hela tiden att nästan jag blir andfådd, och jag är sällan stillasittandes.

Love u, snart dags för en suchi lunch igen.

2009-10-23 @ 12:32:02
URL: http://www.abbaboos.se
Postat av: Jenny

Hej! Själv hade jag nog valt nr1 eller nr3... men alla är fina=)Trots att två har som du säger lite deprimerade motiv...

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2009-11-20 @ 17:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0