Rörigt liv - Lovelly

Fy tusan vilket rörigt liv jag har. Jag har absolut ingenting emot det men det är otroligt!

För bara 1 år sedan kände jag mig förtvivlad över hur mitt liv kunde vara där det var. Hur kunde jag ha blivit den jag var? Det fanns absolut inget bra där alls förutom att jag i teorin inte var ensam. I praktiken: not so much!

Och nu! Nu kan jag köra av vägen, skada ryggen och stressa halv ihjäl mig för att få alla nöjda och glada och ändå vara förbaskat nöjd med hur mitt liv är. Otroligt eller hur?

Dagens outfit: Mysbyxor med turkosa grodor, ängavingar och röda huggtänder.

Dagens ordspråk: Skapa inga rosor om du inte gillar gurkor

Dagens djur: Hyaeninae Crocuta crocuta

En sak till...
Ibland önskar man att man kunde varna personer. Varna för att göra om samma misstag som man själv gjort. Behövt genomgå samma smärta, ängslan och plåga. Något som man inte önskar åt någon. Ingen. Är det inte hemskt när man vill varna men att det inte går? Att det är lönlöst? Stackare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0