Lätt löpning!

Lättaste löprundan än så länge. Sprang 4,2 km på 31,50 minuter och det kändes toppen, med undantag från 1 minut då min fot kändes mysko men tillslut insåg jag att det var för att skosnöret hade gått upp. Fem minuter innan jag sprang ut tog jag två doser Ventoline och jag kände absolut inget tryck över bröstet under rundan. Wonderfull!!!


Har kommit fram till att mina byxor är för små... nog sagt om det. De kommer att passa tillslut! Något som inte är för litet dock är mitt nya superarmband till mobilen att ha när jag springer. Viktor säger att om jag hade hållit på med en riktig sport så hade jag varit en riktig prylgalning som alltid ska ha det senaste. Men armbandet är toppen i alla fall: Capdase Sportarmband till Iphone(bluä… fungerar toppen till min HTC Desire också!!!) från Ellos, pris 229 kr + frakt.

I mina öron under springilinget idag:

Because of You Remix - Kelly Clarkson
From Paris to Berlin - Infernal
Affirmation - Savage Garden
Angels Crying - E-Type
Telephone Remix - Beyoncé, Lady Gaga
Best of You - Foo Fighters
Alejandro Remix - Lady Gaga
Firework - Katy Perry
White Light Moment - Tove Styrke

Nu dags för Vikt Väktarsoppa med extra fullkornspasta till avsnitt 16 av Greys Anatomy säsong 7. Lovelly!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0