Paket på posten!

Idag fick jag ett trevligt paket på posten: The Biggest Loser: Challenge till Wii.

Har fått låna Wii Balance Board av Amanda men själva original DvDn var inte så ansträngande. Men efter 50 minuter med Biggest Loser var jag helt slut. Man kan sätta upp mål, få träningen anpassad efter just sin egen kropps behov och en gång i veckan får man kliva upp på vågen och se hur man ligger till. Nu ska jag testa några gånger i veckan ett tag fram över så får vi se vad det kan ge. 12 veckor närmare bestämt. To be continued…


Knatade runt i Hässleholmsskogen i en timme idag med hundarna och tog oss 5 km. Hjälp vad långt det är! Vad har jag gett mig in på när jag sagt att jag ska springa vårruset? Mistake!


Kommentarer
Postat av: Michan

Hej jag vill också köpa den, vart köpte du den ??

2011-08-15 @ 21:18:13
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0