Mrs Saade

Så skönt det ska bli att kunna sova ut ordentligt i morgon när jag inte har några måsten...”

Yeah right. Vaknade halv åtta och kunde inte somna om. Punkt. Detta trots att jag har gått med grus i ögonen konstant i tre dagar för att jag inte kan sova ordentligt. Hoppas verkligen att detta bara är en övergående liten period för jag måste ha min sömn!

Idag ska vi iväg på Tingeling(eller Telleling som det också tydligen heter)kalas och fira min söta väns söta yngsta dotter. Presentpåsen är laddad med halsband, armband, diadem, Tingeling-kronor och en rosa boa. Fast bästa presenten fick hon nog igår när hennes framtida man Erik Saade gick och blev trea (undrar hur det hade gått om han bara hade kunnat sjunga liiiite bättre).

Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0