Tv = MAT!!!

När jag tittar på tv vill jag alltid ha någonting att tugga på. Utan undantag. Ibland är det riktigt svårt att hålla någonting från att slinka ner i strupen.

 

För att undvika fällan brukar jag alltid se till att ha någonting att göra som att bläddra i tidningar, läsa inspirerande bloggar (absolut favorit är Robines Värsta Feta Bloggen) eller skriver saker. Men man missar alltid lite mer av tv-programmet än vad man vill. Någon som har tips på vad man kan sysselsätta sig med istället???

 

Idag känner jag mig allmänt träningsomotiverad. Ska gå ut med hundarna nu en lagom runda men jag borde träna senare ikväll efter att jag varit iväg inne i Hässleholm. Gaaaah för att vara så trött som jag är just precis nu.

 

Ooo btw så var jag hos fru doktor idag som äntligen gav mig medicin som förhoppningsvis ska hjälpa mig att bli av med alla hemska andningsproblem på kvällarna och de ändlösa hostningarna efter varje träning. To be continued…

 

Sova. Jag vill sova. Latmask!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Allt är en början, hoppas det kommer gå bra för dig. :)

2011-03-22 @ 20:56:07
URL: http://emmaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0