Till min Pappa och min Katarina!

Tyvärr belv det så att jag var iväg på hundutställninge hela dagen idag så det blev inga komentarer den här gången heller. Jag vet, det är skamligt och jag skäms mycket men man kan inte allltid hinna med allting för då blir man knäpp.

Jag tyckte dock att det gick någelunda bra idag på melodifestivalen.... JAg trode Andreas Johnson och Uggla (den med brillorna) till final och After Dark och Sanna Nielsen till andra chansen så helt fel ute var jag inte... har lite sådär 75% koll hela tiden (men jag tyckte helt klart att det verkliga resultatet var bättre än det jag förutspått. Är stolt över svenska-melodifestival-folket!!!).

Mer om utställningen blir det i morgon. Då tänkte jag dessutom stjäla en fin lista från Sandra, berätta om vilken expert jag tydligen är på melodifestival, isfolket och Buffy och även lägga in ett litet inlägg om alla böcker jag verkligen vill läsa men aldrig hinner.... suck. Oj vilken spännande blogg dag det blir imogon, hihi.

Lycklig resa pappa!!!!!!!!!!!! Ring snart!!!!!

Puss godnatt alla!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0