Tjejsnack v. 8

Eftersom jag känner lite "blogg-torka" satsar jag på en tjejsnacksinläggsgrej. Denna vecka handlar det om sömn.

Knapp

♥ Vad har du på dig när du sover?

Ingenting. Bara om det är riktigt kallt. Då åker det på en tröja för det är alltid ryggen som är kall.

♥ Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)

Alltid på höger sida, med höger hand/under arm under kudden. Andra sidan, ryggen och magen är alla bara obekväma. 

♥ Hur många kuddar har du i sängen?

1 enda (fast det blir klart 3 om man räknar Lasses...)

♥ Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?

Ja... de första 5 minuterna. Men jag drömmer nästan alltid mardörmmar, eller det är i alla fall de jag kommer ihåg. Därför är jag väldigt noga med att inte tänka på dem så snart jag vanar för då kommer jag ihåg dem... bläää.

♥ Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?

Nej det kan jag inte minnas att jag har...

Knapp

Andra bloggar om: ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0