Helgen

Har varit försvunnen några dagar från bloggvärlden. All data tid har gått till att få upp alla foton jag samlat på minneskortet och inte kunnat lägga upp för att ett litet odjur bitit sönder kamerasladden. Men nu har det i alla fall kommit upp tre nya gallerier på min hemsida. www.beccinam.se

 

I helgen hade vi ett jätte trevligt dygn tillsammans med Adams härliga uppfödare Lisette o Roger i Bjärnum. Fy sjutton vad trevligt vi hade! Man känner sig alltid så välkommen när man kommer dit. (De visade inte en antydan av att de tyckte att det var jobbigt att vi besökte dem 3x3 timmar innan vi hämtade Adam vid 8 veckors ålder ens. Tvärtom!).

När det var dags att sova så intog jag och Lasse vars en soffa i vardagsrummet. En halvminut senare snarkade min kära pojkvän om om bomber föll utanför husen. Det fanns helt enkelt inte den minsta lilla chans att jag skulle kunna sova. Detta ledde till att jag och Adam traskade ut i blåsten och sov i bilen lördag till söndag natt. Om ni nu tänker efter så blåste det ganska ordentligt den natten och kan nog förstå hur mycket det lät där ute. Trots det var det betydligt tystare i bilen än i vardagsrummet inne i varma huset ;-)

Varma huset ja… dagen efter så gick olyckligt nog familjen Loods ström och idag tisdag har den fortfarande inte återvänt! Vi tänker på er och försöker skicka ut varma tankar i etern!!!

 

Tentor är inte några roliga saker… idag var jag så spänd inför min tenta att jag började stor gråta för små saker (och några stora…) under morgonen. Men det känns som det gick vägen trots allt. Nu är det bara att vänta 2-3 veckor på resultatet. Men redan på fredag så börjar Engelskan, wuhu!!! Det ska verkligen bli spännande, i alla fall att jobba med mitt uttal och få bort den här monotona IB engelskan.

 

Idag fick jag höra jätte fina saker om Adam genom en mycket härlig ”barndomskamrat”. Tack för att du förde det vidare. Känns som om det vore ens barn som får komplimanger, så stolt blir man, hi hi.

 

Nu bär det iväg till viktväktarna. Wish me luck…

146448-2

Kommentarer
Postat av: Lasse

Nu är det så att man ska inte tro allt man läser
Jag snarkar inte alls
Jag hörde inget o då kunde det ju inte varit så farligt ;) eller?
Själv håller man på att rusta i lokalerna för att kunna öppna i Augusti som man har tänkt
Adam är ju så fin för att du tar så mkt tid med honom
Puss min älskling

2007-01-17 @ 00:18:59
URL: http://www.very-important.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0