Tjejsnack v. 5

För att jag råkar vara tjej och råkar gilla är jag numera stolt medlem i:

Knapp

Här kommer frågorna och mina finfina svar:

· Senaste film du såg?
Såg igår Eight Below tillsammans med mina pojkar Lasse och Adam. Grät väl en skvätt kan jag erkänna
· Bästa film du sett?
Bästa seriösa film är helt klart Solens Rike med Christian Bale. Bästa icke-fullt-så-seriösa film är nog Never Been Kissed med Drew Berrymore. Mums för den!!!
· Sämsta film du sett? Big Momma's House med Martin Lawrence. *ryser*
· Nämn en film du kan se 100 gånger om. Måste väl säga Never Been Kissed än en gång. Den HAR jag nog sett mer än 100 gånger.
· Komedi, romantik, drama, skräck, action eller thriller. Vilken typ av film föredrar du? Får man välja romantisk-komedi? Annars är det nog komedie filmerna som slår över (Fast kommer du hem till mig lär du se att jag snarare är en serie-fantast än en filmfantast... har en himla massa serier på DVD-boxar. I löv it!)

Var med i: Knapp

Andra bloggar om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0