Essay ämne

Tack o lov hörde min handledare i engelskan - written proficiency av sig igår. Har undrat vad som händer och om hon kanske glömt att maila mig alla deadlines. Men inte då. Fast, tyvärr så tyckte hon att mitt ämne om en jämförande uppsats om Mary Queen of Scots och Elisabeth I borde fokuseras mer på Elisabeth I för en annan tjej på kursen skulle skriva om Mary... det där fattade jag verkligen inte!!! Bara för att en annan person varit smart nog att välja ett så intressant ämne som de kända drottningarna, så betyder det väl inte att vi kommer skriva om samma sak. Hon skulle skriva om Mary i ett religiöst perspektiv, vilket verkligen inte har alls med det jag tänkt göra... Därför spelade jag lite dum och skickade hela mig uppsats-planering för "hon kanske inte riktigt hade förstått mitt ämne".

Jag fick svar idag. Mitt ämne verkade intressant. Så bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0